fredag 29 juli 2016

Sista dagen i Gdansk

Ja, igår var det sista dagen och idag börjar vi ta oss hem.
Vilken underbar stad!
Hit vill jag/vi verkligen igen!!!
Jag har ju till och med fått en egen gata här, så den måste jag ju bara besöka igen;))


Vi ägnade dagen åt shopping (för ungdomarnas skull) på ett jättestort shoppingcentra lite i utkanten av Gdansk.





Hjärtat och jag tog det lugnt;)

Väl tillbaka satte vi oss åter på min gata och svalkade oss med några glas.
Vi har det varmt och skönt ca 28 grader. Det är så mysigt!

På kvällen blev det pizza vid kanalen där vi helt plötsligt blev av med utsikten;)


Mårthen hittade gamla böcker och blev helt lyrisk!


Jag hittade en mojito och blev helt lyrisk, Hahaha;)

















Vi var väldigt trötta, men lite kortspel fick det ändå bli.

Nu ska jag packa, bilen går kl 9,00.
Det är med stor sorg faktiskt, vill inte alls åka hem:(



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar