söndag 29 maj 2016

Min morsdag!

Jag har haft det så mysigt med mina barn!
Först åkte vi iväg till Bjärred (precis som alla andra tydligen;))
Gick på långa bryggan, njöt i solen och värmen och sist men inte minst frossade vi i oss glass!








Sen lagade Julia en trerätters till oss!


Räkor och skagenröra i avokado!


Italiensk köttfärssås och spagetti!
Det var mycket rödvin i den;)
Sååå gott, så gott så att till och med Hannes tog två gånger, han som inte ens tycker om spagetti och köttfärssås.
Men det gör jag, det är ju det bästa som finns!!! (Särskilt Julias;))


Sen bjöd hon på hemmagjord lakritsglass, mums!


Och ovan på all denna lyx fick jag en fin blus och nagellack!
Jag tror jag har världens bästa barn, tack mina gullungar<3<3<3


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar