söndag 13 mars 2016

Min helg!

I fredags slutade jag tidigt och då bar det direkt iväg till Ikea för att rita kök.
Här är förslaget...


...sen får jag bara se om jag orkar dra igång med projektet;/

I lördags körde jag och mitt hjärta upp till stugan för att hjälpa mina föräldrar med teven. Vi fick god lunch och kaffefika innan vi begav oss hem igen.
Sen gjorde vi som de flesta andra och strö tittade på mellon.
Så här efteråt hade jag lätt kunnat vara utan:/

Idag, efter inhandlande av mat och lite lägenhetsfix körde jag ut till mitt hjärta igen och överraskade honom med en liten gåva på hans andra älsklingar<3


Han blev sååå glad och vi mös i solen med varsin kopp kaffe i handen!



Vi har även ägnat oss åt mullvadsjakt!
Med stor spänning kollade vi alla fällorna som är under hinkarna i bakgrunden. Men till min stora besvikelse fick vi inte en enda:(
Det är sluga de små rackarna;/

Nu är det söndagseftermiddag och snart kommer mina barn, jag längtar sååå<3

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Snyggt kök :) Och det verkar som om helgen har varit trevlig <3 //Jane

    SvaraRadera
  2. Ojojoj vilket super snyggt kök! Vill ha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med!!!
      Men nån måste ju göra det också, tydligen räckte det inte med att gå till Ikea och rita ett kök;/

      Radera