söndag 3 maj 2015

Vilken härlig kväll!!!

Som jag har skrattat!!!!
Underbara Maria har varit här med sina döttrar Amanda och Sandra.

Maria och jag cyklade och handlade maten och tjejerna lagade den. Bra deal tyckte vi:))


Men Amanda vad gör du??


Vi satt på terassen och myste hela kvällen. Eller är det kanske en balkong?? Fast två gånger i kväll sa jag uterummet, så jag vet inte riktigt vad det är jag har, hihi:))


Maria hittade nog kärleken lite;)








Amanda med;)


Såklart följde vi våra vänner till bussen, när de skulle hem. Vissa valde då detta färdmedel...


...och Maria önskade att hon fått åka på denna, haha:))))


Vilken härlig kväll, det här får vi göra om. Mina skrattmuskler ska bara få vila lite först, har ju ont över allt:)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar