lördag 28 mars 2015

Snabba ryck:)

Igår skulle jag ha en lugn hemma kväll.
Har känt mig lite hängig hela veckan och har haft mycket huvudvärk.
Så igår hoppade jag i mjukiskläder och la mig under täcket i soffan och satte på en film redan vi fem.
Men så kommer där ett mess strax efter sju från en vännina och hennes man. Ska du med till Skeppsbron?
Först sa jag nej, mådde ju sådär.
Men ångra mig snabbt, som tur var!
Så på ca 25 min gick jag från en sunkig mystant i soffan till en partypingla;)
Så det var verkligen snabba ryck!
Men trevlig var det och kul hade jag!!!


Tack, snälla Maria och Jonas för att ni tänkte på mig<3

Idag vankas det en liten inflyttningsmiddag/tjejmiddag här hemma hos mig.
Ska bli sååå kul!!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tips till tjejmiddagar och liknande fester: http://slaventommy.blogspot.com

    SvaraRadera