söndag 1 mars 2015

Så var det söndag!

Varför går helgen så snabbt?

Der blev iallafall en bra helg.
I fredags var jag ute med Maria och Maria.


Vi hade hur kul som helst, men nästa gång ska jag nog dricka ett glas mindre för oj, vad jag var trött igår:(
Trött och deppig.
Nej, igår var det ingen bra dag. Men sånna får man väl också ha ibland. Verkligen ingen dans på rosor det här som jag och min familj går igenom just nu. Och det är nog så här jag fungerar. Glad och positiv för det mesta, men ibland tillåter jag mig falla, så igår blev det många tårar och en hushållsrulle:/
Men så vid 18.30, får jag ett mess av denna underbara kvinna.
Härliga Cecilia!!


(Lånade foto från din fb, hoppas det är okej, du är så fin)

Hon skrev: vill du komma och se mellon med oss?
Jag blev sååå glad att de tänkte på mig!
Så genast kände jag mig bättre, och tackade så klart ja till förslaget.
Tänk att ett sånt litet mess kan betyda så mycket, när man känner sig som ensammast i hela världen.
Tack, Cecilia och Linus glad för att jag har er som mina vänner!

Idag blir det träning, handling och matlagning. För idag kommer mina älskade barn<3<3<3

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar