lördag 26 oktober 2013

När ska vår otur vända???

Grrrrrr, säger jag bara!!!!!
Nu vill jag inte mer......
I morse när Jocke skulle köra ett ärende, gick bilen i sönder:(
Så det var bara att köra och lämna den på verkstaden.
Alltså står vi nu utan bil och alla mina planer spolierades:((
Har vi dessutom otur (igen) kan det hela gå på över 10 000:-
Det verkar som om jag får ha köpstopp ett bra tag till, bläää!!!
Jocke som skulle till Jägersro med sitt jobb, fick vackert ta bussen.
Vilket i och för sig var en underhållande syn:))
Man får ju vara glad för det lilla:))
Men jag då???
Ja, jag får allt stanna hemma.
Kanske ska jag våga mig ner till byn, men då får jag offra mig och sätta mig i den här trafikfaran.....

Mmmm, vi får väl se om jag kommer hem helskinnad:))
Tror jag ska tvinga med sonen, så jag har sällskap om bilen stannar och jag måste gå.
- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: