torsdag 17 oktober 2013

Det blir sällan som man tänkt sig


Jo då, dottern kom hem med en telefon.
Men.....den visade sig vara låst fast den inte skulle varit det.
För att göra en lång historia mycket kort, så var tillslut vår enda 
möjlighet eftersom Julia inte klarar sig utan telefon (ni vet ungdomar).
Att lösa ett nytt abonnemang och säga upp det gamla.
Vilket innebär att vi i 3 månader har dubbla abonnemang 
på hennes telefon, grymt:((

Hon var dock villig att betala ena abonnemanget själv, men då tyckte vi 
lite synd om henne och erbjöd henne att städa av skulden:)
Så i 3 månader har vi nu lyxen att få det dammsugit här hemma:))

Jaja, hon verkar ju nöjd fast det där fula tecknet:))

För övrig är jag glad att det snart är fredag! 
Tycker nog att det mesta i livet är lite pestigt just nu.
Försöker förstå hur folk tänker, samtidigt som jag försöker förstå mig själv.
Varför kan jag liksom inte låta vissa saker bero??
Men å andra sidan varför kan inte saker bara fungera som det ska ibland???
Varför kan inte vitt få vara vitt och svart vara svart???

Just nu hade det varit skönt att få krypa in i en grotta och stanna där ett tag.
 Kanske kan jag komma ut utvilad, positiv och glad.
Men just nu........är jag inte så glad, positiv eller utvilad, tyvärr.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar