tisdag 3 juli 2012

Nätshopping!!!


Jag har precis klickat hem 11 böcker!!
Med andra ord är semestern räddad:))
Nu är inte alla böckerna till mig själv, hela 
familjen har blivit helt bokgalen:))
Vilket ju är helt underbart att de äntligen har 
upptäckt bokens förtrollade värld:))

Visst är det sen praktiskt att kunna sitta här hemma,
läsa recensioner och jämföra de olika böckerna.
Dessutom till halva priset och det gillar jag.
39 kr för en pocketbok, det är ju samma som för en tidning.
Men boken varar så mycket längre:))
Nu längtar jag bara tills de kommer och tills den 
efterlängtade härliga semestern med lata dagar!!

Aja, jag har en ledig dag imorgon som en liten smygpremiär:))
Inte illa det heller!!!

1 kommentar:

  1. Vad underbart!!
    Hoppas ni får en mysig sommar läsning.
    Jag önskar att jag hade varit mer "läsig" av mig men det blir aldrig av...
    Dålig prioritering, har inget annat att skylla på.
    //Carina

    SvaraRadera