onsdag 18 juli 2012

Ännu en dag i paradiset!!


I skrivande stund är klockan 12 och jag sitter fortfarande i min pyamas:))
Frukosten är avdukad och golvet damsuget:)
Nu väntar bara duschen sen är jag redo för dagen:))

Så härligt det är att ta det lugnt, men någonstans innom mig vaknar ändå paniken.
Jag latar bort alla mina semesterdagar.

Till och med barnen har intagit en lugn takt.
De läser och läser och läser.
Aldrig har jag varit med om ett sånt lugn när det gäller dem:))
Inget tjat om att hitta på saker.
De är så nöjda!!

Idag kommer min bror och hans familj så nu är lugnet slut och
det är nog bra det:))
  För som läget är nu blir jag bara tröttare för var dag som går.

Jag får väl skylla på vädret, så som alla andra gör.
Fast ärligt talat är jag trött på gnället om det dåliga vädret.

Är det inte bara bättre att vara extra glad de dagar vi har fint istället??

Med andra ord är jag glad idag!!
Sol, moln och inget regn:))))






1 kommentar:

  1. Men, gud så skönt det låter! Men nu är det slut på husfriden när fam Ekdahl kommer.. ;))) Hälsa så gott och ha det så kul!
    Kram :D

    SvaraRadera