måndag 11 december 2023

Kvart över sex hos mig!

Ni har väl sett tv programmet halv åtta hos mig. 
Julia kom för några månader sen med den trevliga idén om att vi i familjen skulle anordna detta. 
Vi tyckte dock att halv åtta var för sent och vi ville träffas kl 18,00 istället. Men eftersom det då blev ”sex hos mig” och det lät ju liksom inte så bra, då blev det istället ” kvart över sex hos mig”

Så i lördags var det så vår tur att ha just kvart över sex hos mig ☺️

Både Hannes och Julia har anordnat det hemma hos sig innan och det har varit fantastisk god mat och fint fixat. 

Vår kväll blev väldigt lyckad och vi lyckades få bra med poäng😍

Fördrink!

Menyn!

Dessa underbara människor som värmer mitt ❤️
Hannes och hans underbara humor kom med en flaska vin till oss😂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar