söndag 22 januari 2017

Min helg!

Jodå, min helg har varit händelserik.

Fredag slutade jag tidigt och efter lite fix här hemma körde jag ut på landet till Mårthen. Mysigt att få träffas en liten stund. Han jobbar denna helgen så det gäller att ta vara på tillfällena!

På lördagen var det lite förberedelser till Julias fest. Även om hon fixade det mesta själv med hjälp av en kompis, så var där lite att fixa med.


Men Julia var så nöjd med sin fest och vi är nöjda med att allt gick så bra.
Inga större fadäser som tur är.


Tur Julia har sin kompis som ställer upp i vått och torrt, till och med när det gällde städningen av den sjukt smutsiga lokal alla ungdomarna lämnade bakom sig.
Till och med tjejerna hade svårt att förstå hur vissa kan uppföra sig som de gör. Golvet flöt av dricka och snacks.


Men efter sopning, dammsugning och tre svabbningar, blev golvet rent.

Söndagen gick åt till att städa lokalen, mindre kul.
Men avslutades med innebandymatch och vinst!
Mycket kul!!!


Bra gjort killar!

Nu ligger jag i soffan och är helt slut, känns som om det var jag som var på fest igår.
Men med bara fyra timmars sömn är det kanske inte så konstigt att jag är trött.
Jag riktigt hör hur sängen kallar på mig......tror jag ska lyssna på den!
Godnatt och sov gott!


Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Så skönt att kunna gå in och läsa vad du hittar på nu när vi inte träffas varje dag längre.... Kramar till dig fina Helena❤️

    SvaraRadera
  2. Detsamma tycker jag!
    Du kan ju dock vara lite flitigare när det gäller bloggandet☺
    Kram❤

    SvaraRadera