onsdag 6 januari 2016

Vinter!

Sitter och värmer mig med en kopp kaffe vid köksbordet, efter en promenad i snön med hundarna.


Frågan är vem som ogillade det mest jag eller hundarna?
Men kallt var det och jag vet inte vad jag ska tycka om snön. Det var kul när barnen var små, men nu är den mest i vägen.

Tyvärr måste jag snart ge mig ut igen:(
Det ska handlas till Julias kalas som vi ska ha i helgen. Sen ska det bakas tårtor och då får jag ju vara inne i värmen;))

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Söker din mailadress :o) - Maja skulle vilja kontakta dig ang. prao..
    maila gärna till mig:
    eva.angel@arkitektkopia.se eller direkt till Maja
    maja.angel@hotmail.com

    Tack & Kram
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul!
      Jag har skickat mail till Maja.

      Radera