lördag 30 januari 2016

Igår...

...bjöd mitt hjärta mig på en skön och mysig dag.
Jag kan säga att när man inte jobbar uppskattar man verkligen både sällskap och att det händer något.

Så först var det lite lugn shopping och lunch på Ikea.


Sen en lugn och stilla promenad...


...i skogen.


Hittade ett spik-träd;)


Trevligt sällskap hade vi också!





Sen blev det go och mysig middag för två;)


Ja, och sen somnade jag på soffan:(
Trevligt sällskap jag är då:/
Men efter en sån händelserik dag, mitt i min för nuvarande lugna och stillsamma tillvaro så är det kanske inte så konstigt;))
En skön och mysig dag hade jag iallafall!

Tack mitt hjärta<3

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken mysdag ni hade! <3
    Hur länge är du sjukskriven?

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en väldigt mysig dag!
    Jag börjar jobba om ca tre veckor.
    Längtar, för det är inte kul att gå hemma:(

    SvaraRadera