torsdag 25 december 2014

Julafton i bilder!

Lutfisk hos mamma och pappa!


Julia beundrar julklapparna och vill börja öppna dem nu....


...och det vill Jag med!!!


Glöggmys och Kalle!!!


Här kom visst tomten:))


Förväntansfulla ungdomar;/


Mamma och brorsan är också nyfikna på julklapparna:))


Lång sittning med så många paket.


Men vissa hade ju tur och fick fler paket, än andra;)


Tomten jobbar på!


Dax för julbordet!!!


Nöjda ungdomar....


...fattas bara. Tomten gav ju många fina paket!


Julklapps-leken!


Alltså grabbar det är bara en lek, som förövrigt jag vann!!!!!!
Grattis till lilla mig!!!

Nu ligger jag trött, mätt och utslagen i min säng. Hannes är i kyrkan och Julia tittar på film.
Vi har under alla lite knäppa omständigheter haft en toppen julafton<3

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ser ut som en mysig julafton! Massa Julkramar till dej

    SvaraRadera
  2. Och förresten GRATTIS till vinsten!!! Kram😘

    SvaraRadera
  3. Så supermysigt! Smart att ta klapparna före julbordet, det ska jag föreslå i min familj!

    SvaraRadera