onsdag 31 december 2014

Gott slut & ......





En dag som denna är det ju lätt att tänka tillbaka på det år som varit. Blev det som man tänkt?
Nej, sällan är det väl så.
Livets vägar äro outgrundliga.
Men jag tror inte det är lönt att tänka för mycket på det som varit, utan det är bättre att blicka framåt.
Ett helt nytt år framför oss!
Det kan vara precis lika spännande som skrämmande.
Men i och med mitt nya liv och min nya tillvaro, har jag lärt mig. Att det är inte lönt att tänka, planera och analysera för mycket.
Så 2015 ska jag leva här och nu!!!
Och när man tänker efter så är det ju en gåva bara det!
Så alla vänner där ute:
Ta hand om varandra, lev och framförallt sprid kärlek!!!!!!
Livet är för vackert för att inte njutas av.........

Gott nytt år på er!!!!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar