lördag 6 september 2014

Pengar....




...är till för att spenderas, eller????

Hannes och jag har varit på Emporia och shoppat!
Supermysigt att få den kvalitetstiden med sin son, fast han hade nog heller varit med kompisar. Han gillar inte riktigt det där med att shoppa, inte alls lik mig på den punkten alltså:))
Men till slut kom han iallafall hem med två par jeans, en jacka, en tröja och ett par skor. Inte jätte mycket kan tyckas, men jättedyrt. Tyckte inte det var länge sedan man kunde köpa jeans på barnavdelningen för 175 kr till honom.
Nu hittade han snygga på Jack & Jones för 900 kr och det var bara ett par. För att inte snacka om skorna, 1299 för ett par nike air Max.
Men men, vad gör väl det om hundra år???
Pengarna är ju till för att spenderad;)
Och jo, jag handlade nått litet till mig också:))
Svårt att låta bli liksom, hihihi!!!!

Ha en underbar fortsättning på lördagen!!!
Det ska jag ha, på en kräftskiva hos goda vänner dessutom!!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. coola jeans! Såna har jag också men jag visste inte att det fanns en övre åldersgräns för att få ha såna!!!??? haha

    SvaraRadera