tisdag 4 mars 2014

Mitt lilla hjärta





Som i det här fallet är min 13-årige son.
Vi som alla andra familjer har olika "saker" att tampas med.
Någon sjukdom och diagnos, vilket ju idag är väldigt vanligt i dagens barnfamiljer.
Sällan man hittar någon familj vars barn inte har något.
Det kan vara allt ifrån migrän, allergi och allt mellan himmel och jord.
Vi har just nu en lite tuffare period med allt det där som vi då har i vår familj. Det blir bättre och lugnare det vet jag. Men såklart påverkar det ju hela familjen.
Hannes som är familjens tänkare kom till mig i morse och frågade mig om vi älskar våra barn fast det är jobbigt ibland.
Mitt svar blev såklart: Vi älskar er oavsett vad!!!!!!
Men visst är han härlig, mitt lilla hjärta som jag idag mätte till 1,77 cm över havet:))))

Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Visst är det precis som du skriver att de flesta familjer har något att tampas med. Och när det gäller ens egna barn så påverkas man ju så otroligt av om de inte mår bra. Jag brukar säga att när barnen mår bra så är allting bra, och när någon i familjen mår dåligt så kan det kännas så övermäktigt tungt ibland. Det är tur att dåliga perioder brukar följas av bra!

    Kram på dig! // AH

    SvaraRadera