onsdag 22 maj 2013

Självinsikt

Har ni det mina vänner????

Har ni koll på alla era fel och brister???

Har jag det???
Naturligtvis har jag inte det och tur är väl det.))
Men lite självinsikt har jag faktiskt.

Tex, när vi satt på personalmötet igår.
Kollegan tar upp något och det behövs en lösning,
vederbörande berättar om problemet och jag kommer genast 
på något som naturligtvis jag tycker är bra.
Jag tycker att jag väntar en evighet innan jag öppnar munnen, 
men naturligtvis kommer det för snabbt:(
Det är så påtagligt att de andra nästan skrattar (eller är det kanske gråter?)

Alltså - jag är alldeles för snabb i tanken och munnen med för den delen.
Ändå tycker jag att jag väntar in mina kolleger i det som känns som en evighet.
Vilket jag tydligen inte gör:(
 Jag får ju lugna mig, de måste ju få prata färdigt!

Ingen dålig själviskt, eller hur??
Detta måste jag ju så klart jobba på........ja, och kanske 
några andra saker med för den delen:(

Eller så får folk i min närhet stå ut och ta mig som jag är:)))

Haha, pest eller kolera mina vänner:))
Pest eller kolera?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar