söndag 29 maj 2011

Morsdag...

...och äntligen fick jag öppna mitt paket!
 Grillbestick:)
Vilket jag behövde eftersom de andra gjort sitt.
Jag fick en bok som Julia själv handlat nere i byn.
Dessutom hade hon skrivit två fina dikter till mig och blödig
som jag är, klarade jag inte att hålla tårarna tillbaka.
Jag citerar hennes dikter rakt av då det är så charmigt när inte
allt är perfekt, men när man vet att det kommer från hjärtat<3

 "En mamma som du inte många har
  de flästa sin mamma för givet tar.
 En underbar vän i alla lägen
en som alltid hjälper mig på vägen.
Underbar och älskad du alltid är
du är den jag håller kär."

"Första gången jag såg dig mamma
visste jag att jag älskade dig med detsamma.
Med tryggheten jag kände hos dig
visste jag att du skulle ta hand om mig.
Med det kan jag säga dig
något som att jag älskar dig året om."

Visst är det härligt att bli ordentligt uppvaktad!!
Nu ska vi snart ge oss iväg.
Det blir en liten runda på Entré innan vi ska se
"Pirates of the Caribbean".
Kvällen avslutas hos min bror där vi ska fira
alla mammor med en god middag:))

Grattis alla mammor!!!


5 kommentarer:

  1. Ljuvliga Julia!
    Den fina dikten hade fått vilken mamma som helst att fälla en tår.

    Grattis på morsdag - ha en bra dag!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dikt! Förstår att du fällde en tår! Ha en bra morsdag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga dikter! En mammas hjärta smälter ju! Hoppas att du fick en fortsatt bra morsdag! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Det var jätte fina dikter Julia. Önskar att mina killar oxå hade gjort sådant för mig:)

    SvaraRadera
  5. Åh så fina dikter.. Sååå go Julia är:) Det är nog den bästa morsdag present man kan får... Kram Kram Sanna

    SvaraRadera