fredag 10 november 2023

Kan jag fortfarande göra inlägg?

Trillade in på min egen blogg och blev fast en bra stund i läsandet. Så kul att läsa om vad jag tänkte gjorde och hur jag och familjen så ut för 10 år sedan. 
Blev lite sugen på att börja blogga igen för det är ju som en dagbok för mig. Det gör mig lite ledsen att jag inte har bloggat om allt stort som hänt de senaste åren. Kommer jag att glömma bort allt jag har gjort och varit med om. 
Klart att man ska leva i nuet, men jag njuter av att komma ihåg det som varit med mina nära och kära. 
Tror inte att det är någon mer än jag själv som läser, men är där någon som hittat in på min uråldriga blogg så varsågoda. 
Men jag kommer ju inte ens ihåg hur man gör, så nu kör jag en test☺️
Provar även med en blid från Skummeslövsstrand en härlig sommarkväll 2023







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar