söndag 31 januari 2021

Hipp Hipp Hurra pĂ„ min dagđŸ„ł

Idag fyller jag hela 49 Ă„r!
AlltsĂ„ det hĂ€r med tid och Ă„lder, jag fattar ingenting. 
Jag kanske ser ut som 49 men jag kĂ€nner mig absolut inte som en medelĂ„lders kvinna, dam eller tant 😬
Inte heller kan jag förstĂ„ var alla Ă„r tagit vĂ€gen, vad hĂ€nde egentligen de Ă„ren mellan 30 och 49 och hur har egentligen mina barn kunnat bli sĂ„ vuxna och ansvarsfulla helt plötsligt. 

Ja, allt Àr sÄ mÀrkligt. Precis som att allt har hÀnt utan att jag riktigt har varit nÀrvarande.
Fast det har jag ju sĂ„klart varit och jag försöker verkligen njuta av allt som livet har att ge. 

IgÄr njöt jag alldeles extra mycket dÄ min fina familj firade mig hela dagen och idag njuter jag av stillheten och lugnet i soffan!
Sen har jag ju fĂ„tt en ny leksak att leka med☺️😜








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar