söndag 31 december 2017

Gott nytt år!!!


Ännu ett år har gått och vi har ett nytt framför oss!
Har det varit ett bra år då?
Ja, på många sätt!
Jag är lycklig!
Jag har gift mig med mannen i mitt liv och vi har flyttat till vårt drömhus, vilket blir svårt att slå kommande år. 
Vi är friska och barnen trivs bra med vårt nya liv tillsammans. 
Men lite bakslag har vi också stött på detta år. 
Att jobbet jag började på i januari inte skulle vara nått för mig visade ju sig vara en stor besvikelse, men det ledde också till ett jobb där de tar mig och min kompetens på allvar, där barnsynen är nått jag verkligen kan stå för och det är oerhört viktigt för mig. 
Sen gick företaget där Mårthen jobbar i konkurs och även han stod inför nya utmaningar.
Det var inte riktigt såhär vi tänkt starta vårt liv tillsammans, men tillsammans är vi starka och så länge kärleken finns löser sig ju allt annat!

Nu ser vi verkligen ljust på framtiden!
Tänker att 2017 var både lyckans och prövningarnas år. 
Men att 2018 bara blir lyckans år!

Gott nytt år alla vänner och ta väl hand om er!
Och skippa raketerna är ni snälla, tänk på djuren. 
Kärlek till er alla❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar