söndag 19 november 2017

Min helg...

...har varit fullspäckad av en massa roligheter!

I fredags var jag ute med mitt jobb och åt på Pinchos.
Supertrevlig på alla vis, men inget ställe jag kommer att besöka igen.
Sällskapet var det som gjorde kvällen, som tillsammans med två andra tappra festare avslutade på Paddys.


På lördagen var det sen dax för oss att fia min bror och hans fru som fyller 50 var detta år.
I våras när brorsan fyllde är fick de detta.


Så vi började med middag hemma hos oss för att sen åka till Malmö arena och se Champions of rock!








Det var helt okej!
Har sett bättre men har definitivt sett sämre.
Vi fortsatte sen med en liten pubrunda!
Phu, nu är jag nöjd med utelivet för ett tag😜
Men vi hade det supertrevligt!

Idag har det varit mest återhämtning och införskaffande av mat, barnen kommer ju i morgon!!!



Location:Malmövägen,Svedala,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar