lördag 24 juni 2017

Glad midsommardag!🇾đŸ‡Ș

Försökte göra ett midsommarinlÀgg igÄr men det gick helt plötsligt inte.
SĂ„ det fĂ„r bli ett midsommardaginlĂ€gg istĂ€llet😀

Hoppas att alla hade en skön midsommar och att det inte Ă€r allt för tungt idag😜

SjÀlv hade jag/vi det lugnt och skönt.
Jag mös lite i trĂ€dgĂ„rden tills en stor Ă€cklig fĂ„gel beslöt sig för att bajsa pĂ„ mig😡





SÄ det var bara till att tvÀtta hÄrt igen, sÀtta sig i bilen och köra ner till Ica för att köpa trisslotter. För visst betyder det tur nÀr en fÄgel bajsar en i huvudet, eller?
Jag kÀnde mig inte vidare tursam, men jag vann faktiskt!
Hela 30 kr!!!
Sen att jag köpte 4 lotter a' 30kr gör kanske att jag egentligen förlorade pengar, men men😜

MÄrthen den stackaren jobbade, men vi firade med lite sill nÀr han kom hem. Sen kom Johnny och Susanne pÄ en kopp kaffe och hjÀlpte oss att Àta lite tÄrta!


Som sagt en lugn skön midsommar!
Idag fixar jag lite hÀr och dÀr, men nu kom regnet sÄ en liten paus i fÄtöljen passar kÀnns passande!


Kanske Ă€r det snart dax för en liten bit tĂ„rta😜

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar