lördag 11 februari 2017

Godmorgon Lördag!

Vaknar upp och inser att det är lördag!!!
Så härligt!!!
Bredvid mig ligger min älskling och sussar gott, djuren sover och jag hör hur vinden viner utanför fönstret.
Jag känner hur kall min nästipp är, men här under täcket är det varmt och mysigt, så jag tror jag stannar här under ett tag till, idag går ju faktiskt det för att det är just LÖRDAG😀

Tänker på gårdagen då vi var hemma hos mina föräldrar och firade mamma som fyllde år.
Jag har så fina föräldrar som stöttar mig i vått och torrt, vad hade jag gjort utan dom❤


Mårthen och mamma på samma bild❤

Idag ska vi till Emporia, jag ska prova glasögonbågar. För kanske kanske kanske behöver jag glasögon, men det beror helt och hållet på om jag hittar några bågar jag gillar😜

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Blev det några snygga bågar????? Kram❤️😘

    SvaraRadera
  2. Ja jag hittade några som är okej, så nu är tid för undersökning bokad☺

    SvaraRadera