tisdag 2 augusti 2016

En vanlig dag...

...på semestern!
Ja, alla dagar kan ju inte vara tjo och tjim:/

Min dag började med en väldigt tidig morgonpromenad, då mitt hjärta kom hem från sitt jobb (läs 6,30).
Sen efter en välbehövlig dusch och när mitt hjärta skulle sova åkte jag till min lägenhet för att städa och tvätta. Ett tråkigt måste, men nu är där fint och rena handdukar och lakan tills barnen kommer nästa gång. 14.30 var jag klar och då åkte jag ut till landet igen och lagade middag till mig och mitt hjärta som precis hade vaknat.


Landet-min varannanveckas bostad, tillika sommartorp, hihi;)
Jag är så tacksam för att jag får vara här och njuta i denna underbara natur!

Nu har han kört till jobb och jag sitter i solen med min bok, lyssnades på trädens sus och fåglarnas kvitter...


...ja och lite snarkningar från Sune, hihi;))


Tja, vanliga dagar är inte så dumt det heller, fast att det är semester:)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar