torsdag 6 augusti 2015

Sommar sommar sommar...

Det är så härligt, men smått deprimerande att åka hem och sätta sig i lägenheten på tredje våningen. Såna här dagar saknar jag verkligen att ha en trädgård att gå ut i, särskilt eftersom jag slutade tidigt idag.
Och eftersom jag hade ett möte på banken klockan fyra hann jag inte köra iväg på eftermiddagen.
Men vi löste det Julia och jag;)
Vi tog en filt, varsin bok, hundarna och lite fika och gick ner på gården och la oss på gräsmattan en stund.


Efter banken beslutade vi oss för att åka med hundarna till hundrastplatsen på ribban.


Vi körde in om Ica och handlade middag:)


Det blev en super god picknick i det härliga sommar vädret.
Hela 28 grader kl sju på kvällen!


Doris och Disa myser också, fast de inte hade det så lätt när vi hade packat upp parmaskinka och dylikt på filten på marken.
De var sugna kan jag lova;)


Mina fina barn!
Julia har dock väldigt svårt att hålla koll på sitt finger var gång jag ska ta kort på henne;/


Min fina snart 15-åring!


Syskon i kvadrat;)


Hannes trycker ihop Turning Torso lite...


...och lite till;)))


Vilken mysig kväll det blev och större trädgård än den vi hittade ikväll går ju knappt;)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar