lördag 23 augusti 2014

Malmö Festivalen 2014

Då har jag också varit där, även om det var en snabbvisit:)
Hannes ville så gärna upp där för att köpa


Och det passade ju bra eftersom jag ändå skulle hämta Julia och hennes kompisar.
Hannes och jag gick en sväng
Men ärligt talat, så ska man vara ett gäng och festa till det lite. Sätta sig i ett musiktält och umgås med vännerna. Då är det kul på festivalen.
Men att bara gå runt och sen i ösregn ovan på det, nej inte min grej.

Sen hade jag det så klart helmysigt med Hannes, så det uppvägde allt.
Han provade lyckan i chokladhjulet.
Min figur tackade dock gudarna för att han inte vann:))


Sen var det bara till att möta upp tjejerna och köra hem.
Nu ska jag sova och det ska bli så skönt!!!
Godnatt på er<3


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar