onsdag 30 juli 2014

Regnig dag!!!

Tack, säger jag bara!!!
Jag vet, jag vet, alla vill ha fint väder på semestern och det vill ju faktiskt jag också.
Men efter att gått i bikini och svettats i jag vet inte hur många dagar.
Var en mellandag med regn så välkommet:))

Så idag har vi fått städat, handlat nya innebandygrejor till Hannes och varit på bio.

Vi såg sex tape och JA, den var rolig.


Men............
7-års gräns??????
Pyttsan, jag skämdes stundtals att jag tagit dit min snart 14-årige son.
Att det skulle förekomma sex var jag ju fullkomligt medveten om, men.......
Så klart klarade han det galant, han har säkert sett mycket värre "porr" än så;(

När vi gick ut såg jag tre tjejer i 8 årsåldern som hade suttit där själv utan föräldrar, som faktiskt såg ganska förskräckta ut. Det är då man tänker att det åtminstone borde vara 11-årsålder på filmen.
Våld skyddas våra barn ifrån, vilket såklart är bra. Men sex är inte heller så lätt att förstå utan vuxen vägledning. Iallafall inte när man är 7 år.

Jaja, filmen var kul iallafall:))
Som sagt skönt med EN regnig dag. Men nu räcket det imorgon vill jag ha SOL!!!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar