tisdag 17 juni 2014

1D

Igår fick då äntligen Julia njuta av sin födelsedagspresent.
Det var dax att åka till Köpenhamn för att se


Efter en lång biltur i lååånga köer i ett kaos Köpenhamn kunde vi så äntligen släppa av henne och hennes kompis vid Parken och alla andra galna fans.

Vi andra i familjen åkte under tiden och shoppade lite vin till den stundande konfirmationen.

Sen skulle ju tjejerna hämtas igen!
Och herregud vad många tonårstjejer det finns och att de är tvungna till att se lika dana ut:(
Men till slut hittade vi dem, helt uppspelta och överlyckliga:)
24.00 landade vi så hemma igen.

Idag är det då skolavslutning här i Svedala. Säkert sist i hela landet men ändå. Och jag är ledig, precis som förr när barnen var små. Fast nu får jag inte vara med:(
Så istället passar jag på att städa och fixa lite.
I eftermiddag ska jag skjutsa Julia till trafiksäkerhetsverket, för nu är det dax för uppskrivning.
Håll alla tummar och tår för henne, är ni snälla.

Sen ikväll bär det iväg ner till Gislövsläge för henne och konfirmationsläger.
Ja, allt är ju tvunget att hända på en och samma gång;)
Phu, tur jag är ledig och kan agera chaufför.



Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Våra tjejer var också där i måndags och alldeles överlyckliga när vi for hem i kaostrafiken! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag var också där..med Maja och hennes kompisar -. och som tur var en mamma till. Vi hade nog lika roligt som tjejerna där på planen :).
    Fast vi körde inte hem, utan övernattade och gjorde Tivoli dagen efter - bäst att passa på.

    Fast det kändes i benen och ryggen....

    SvaraRadera