söndag 11 september 2011

Dagen efter!

Idag är vi alla här hemma lite dagen efter!
Vi hade en rolig kväll på Marias och Björns 
kräftskiva, en massa nya människor.
Vilket jag tycker är super roligt!
Man lär sig så mycket av nya bekantskaper, 
både om sig själv och andra:)
Vad blev det då för skor? 
Jo...
Det fick blir mittemellan skorna. 
Eftersom vi skulle cykla, vill ju inte frysa om tårna:)
Tyvärr var det sista gången de skorna fick dansa, 
lyckades bryta klacken på cykelvägen hem:(
Det bjöds på en massa roliga lekar kvällen lång.
En klassiker, men lika rolig ändå:)
Tack för en trevlig fest, men att fånga värdinnan 
på bild är lättare sagt än gjort.
Goa Maria, alltid i farten!
Men en bild på värden lyckades vi med i alla fall.
Tack än en gång för en superfest!!!

Men nu känner jag mig nöjd med fester för ett tag,
blir lite trött på mig själv när jag bara slöar
bort söndag efter söndag.
Men det är bäst att vila upp sig medan det går, veckan 
som kommer är fylld av jobb och kvällsmöten.
Önskar er en trevlig söndagseftermiddag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar