tisdag 31 januari 2017

Grattis...

...på min 45-årsdag!


Intalar mig själv det iallafall.
Det är ju så att jag älskar att fylla år, att bli uppvaktad, få presenter och känna sig speciell på min dag.
Men jag hatar att siffran blir mer och mer för varje år.

45 år!

Usch, det låter så gammalt.
Men jag känner mig inte gammal och det är ju det som betyder nått.
Sen är jag ju så tacksam för att jag har det så bra.
Jag mår prima
Jag har underbara barn
En fantastisk fästman
En ljus framtid
Så om jag nu bara kan bortse från siffran så är jag ju precis där jag vill vara i mitt liv.

Så därför utbringar jag ett fyrfaldigt leve för mig själv...
Hipp hipp, HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!

Tack för alla gratulationshälsningar idag, de värmer en gammal kvinnas hjärta, hihi!

Kärlek till er alla❤

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar