lördag 19 november 2016

Figaros bröllop!

Igår tog mitt ❤️ mig till Malmö opera för att se Figaros bröllop!
Uppklädda och fina gick vi hand i hand dit, bara det var en underbar känsla!
Sen har jag aldrig varit på opera förut så det var en helt ny upplevelse.
Vi hade en helt fantastisk kväll!
Vad tyckte jag då?
Jo, det var väldigt bra, häftigt och mäktigt!
Är så Imponerad!
Sen tror jag inte att jag kommer att bli någon operafantast, men kan absolut tänka mig det igen.
Det var också kul att titta på alla människor som var uppkläda på olika sätt, jag tror att jag hade kunnat sitta och titta på dom också hela kvällen😜
Däremot hade jag väldigt svårt att sitta stilla då länge.
Fick ont i både rygg och knä😳
Jag är nog otränad på det, alla andra (läs äldre människor) satt blixtstilla.













- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar