söndag 5 oktober 2014

Idag har jag varit trött


Kanske inte så konstigt med tanke på att Maria och jag ute och svirade igår.
Vi hade superkul och var inte hemma för än kl. 6 på morgonen.


Fina Maria & jag!


Och hennes härliga dotter Amanda som kom hem när vi satt och förfesta.
Vi tog bussen in till Malmö. Gick först på paddys och sen Swingan. Vi hade hur kul som helst.

Men idag har jag varit trött:(
11.30 blev jag väckt, dax för innebandymatch med sonen.


En väldigt spännande sådan. Tyvärr förlorade de med 3-2. Men Hannes gjorde många fina räddningar. Så jag är som vanligt en stolt mamma.

När vi kom hem gick jag in i sovrummet för att titta på film.
Haha, eller hur.


Vem försökte jag lura??
Efter 10 minuter somnade jag, vilket ju så klart inte är så konstigt.
Nu har jag dock vaknat och inser att jag nog får problem att somna ikväll :(
Tur att jag inte är ute i svängen så ofta:))

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar